Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








22 September 2011

The Secret Life Of Nora

Lisa Amin






Sekali lagi akan berkunjung ke Istana Budaya demi sebuah karya pementasan di lantai teater. Sebuah karya yang ditunggu untuk melihat kembali kegemilangan Tiara JaqQuelina sebagai pelakon dan penerbit eksekutif.

Jika Tiara sendiri meneraju watak utama, kemampuanya sebagai pelakon di lantai teater dijangkankan akan memberikan persembahan yang luar biasa.Mungkinkah  (TSLON) setanding PGL atau jauh lebih hebat bersamalah kita tunggu pementasanya yang akan berlangsung pada 29 September hingga 16 Oktober ini.

Jadi kepada yang belum lagi menempah tiket bolehlah berbuat demikian dengan datang sendiri ke kaunter tiket Istana Budaya atau layari laman web http://www.airasiaredtix.com/ atau menghubungi Istana Budaya Box Office 03-8755 4666.Tak sabar rasanya nak tunggu 11 Oktober ni untuk menyaksikan kegemilangan TSLON pulak


 

No comments: