Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








05 October 2010

Magika...........

Lisa Amin
 
Muzikal tapi malangnya lagunya tidak dapat menarik minat saya. Alkisahnya magika ini balik menghantar Ain ke LRt Sg Besi. Katanya hanya pergi makan, kemudian hantar Ain akhinya kami sempat meronda ke The Mines dan menonton wayang. Kali ini hanya berdua sahaja. Kak Maz n Lisa.

Sudahlah saya berpakaian comot pada hari tersebut..................Comot sangat huhuu. Sempat pula membeli kasut baru......... Saya dan kasut tidak dapat dipisahkan.............. Harganya RM 79.90 puas hati melayang duit dah la tak berapa nak kaya sekarang ni.Apa menariknya magika mungkin lokasi pegambarnya yang ditambah animasi menarik............... saya suka kehijauan rumputnya dan rupa hutanya..........

Barisan pelakon hebat seperti ziana zain, ning baizura, mawi, maya, M nasir menjadikan cerita ini kelihatan gah kerana pelakonya dan di produksi pula dari KRU lagi la ia menjadi gempak. Gempak gilerrrrrrrrrrrrr......

No comments: