Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








28 January 2011

Selongkar Punya Selongkar II

Lisa Amin

Tu dia selongkar punya selongkar bikin jantungku putus.................  Selongkar versi dua juga buat saya terkejut beruk....... beruk pun tak terkejut macam saya. Adoii hai manusia bernama lelaki............kenapa la kaum ada ni serupa saja perangainya atau saya kah yang bersalah kerana mata terlambat menilai atau cara saya yang tidak bersyarat membuatkan saya jadi aneh. Tiada kata yang dapat ku lafaskan melainkan kagum kepada lelaki.Hemmm rezeki si Dia kah........... kita tunggu dan lihat............

Tapi dalam hal ni saya yang bersalah juga tidak mahu bertanya... betul la tu salah cara kot mujur tiada yang pelik-pelik berlaku.................  Saya yakin Allah masih bersama saya

No comments: