Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








27 January 2011

Promosi Tahun Baru Cina Di Tiara Beach Resort Mari lah Bercuti

Lisa Amin


Sempena cuti tahun baru cina ni mesti terfikir apa nak buat dan nak bercuti dimana. Maklumlah cuti pun agak panjang. Bagi yang sudah berkeluarga bercuti ni memang la seronok tapi kewangan juga perlu di ambil kira. Biasanya masa cuti banyak pusat pelancongan mengambil kesempatan untuk memberikah potongan harga istimewa.  Jadi  sempena tahun baru  ni apa kata memilih tema pantai tapi pantai buatan.  Terdapat pelbagai aktiviti menari di tawarkan di sini.

Pakej 2 hari 1 malam bagi empat orang berjumlah RM 468 net  yang menyediakan  Bilik dan tiket taman tema percuma. Sarapan pagi untuk 4 orang dan minuman selamat datang. Pelanggan juga anakn menikmati perlbagai persembahan secara langsung percuma. Manakalal pakej bagi 2 hari 1 malam bagi 2 orang hanya berjumlah RM 268 net sahaja. Pusat pernaginan ini terletak doi Port Dickson negerimsembilan.

Selamat bercuti warga malaysia....................

No comments: