Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








12 February 2011

Adoiiii

Lisa Amin

Apa yang adoi.......... hemmm hari tu saya buat penampilan baru kat Ratip Hatiku ni..... tapi tak sempat siap lagi dah berhenti. Itula masalahya bila dah berhenti susah nak sambung balik. Ada lagi yang saya nak ubah. Tapi yang penting nak besarkan tulisanya. Kecik sangat, nak baca pun susah.... bila la  nak sambung buat tu. Bukan susah pun. Tapi leceh la........ kalau malas nak kata apa lagi.

 Beberapa hari kebelakangan ni bila matahari naik je saya sakit kepala. Apa masalahnya saya pun tak tau. Macam nak demam tapi tak demam. Macam sihat tapi tak sihat. Sudah la saya ni jarang sakit kepala bila sakit kepala memang la seksa. Hemm selain sakit kepala sakit telinga. Selalu cam ni yang tak tau juga telinga saya kenapa.

Dua tiga hari ni juga sedang memikirkan pasal ajak, semua dah selamat hemmm mujur la kalau tidak tak tau la apa nak kata. Pendik kata 2@3 hari ni saya benar-benar  serabuttttttttttttttt

No comments: