Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








13 July 2012

AKU PELAJARI



AKU BELAJAR MELUPAKAN
SESEORANG YANG MELUPAKAN AKU

AKU BELAJAR MEMAAFKAN
SEMUA YANG MENYAKITI AKU

AKU BELAJAR UNTUK MENJADI
YANG TERBAIK UNTUK SEMUA ORANG
YANG KAU SAYANGI

TETAPI ADA SATU YANG TIDAK BOLEH
 AKU PELAJARI

AKU PERLU SENYUM
DI SAAT ORANG YANG AKU SAYANGI
MENYAYANGI ORANG LAIN

LISA AMIN

No comments: