Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








15 June 2014

Makan-Makan Red Wok Restaurant Sek 7 Bandar Baru Bangi

Lisa Amin









Ini merupakan program makan tertunda kami semua. Masing-masing sibuk katanya.Akhirnya pilih tempat makan yang dekat jerr, senang nak pergi.Tempat makan ni banyak pilihan makan yang ada. Nak makan masakan panas, steamboat atau sizzling stemboat pun ada. Pilihan pun banyak semua ada.... Tak terkata banyak.Jadi masa makan tu tak ingat dunia. Duduk dari jam 8 mlm sampai jam 12 malam. Bayar buffet cam tu la sikit pun tak mo rugi. Selagi boleh makan memang nak makan.





Harga pun boleh tahan mampu milik. Kalau yg sizzling ni harga dia rm 33++ kalau steamboat biasa rm 28++ jerr. Selain menu pilihan yg banyak tu ada jg yg dah siap masak contoh mee goreng, nasi goreng, kentang bakar, ayam masak kicap dan macam-macam lagi. Paling best ada ais cream dan puding caramel semua dah masuk dlm pakej buffet.









No comments: