Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








15 March 2011

Chocolate Fountain di mana kan ku cari?????

Lisa Amin

  Kata tuan punya rumah nak buat chocolate fountain masa jamuan doa selamat kat Cahaya SPK nanti..... dan tanggungjawab mencari fountain nya di serah kepada aku. Hahahah di mana kan ku cari.... macam pernah nampak orang jual kat Mid Velly.......... tapi nak pergi sana adoi malasnya...........
 

Semalam sudah ke Yummie Bakery tapi tiada stok............ saya kalau masuk kedai Bakery ni memang meroyan........... gila tengok barang kat sana..............Tak tau la kenapa jiwa saya ni memang banyak di dapur dan juga rumah...... cita-cita nak jadi suri rumah........... apa la.......... cuba la cakap nak jadi doktor ke peguam ker, nurse ke cikgu ke ada juga manafaatnya...........nak jadi suri rumah apa kelas? Tak kira la apa pun aku nak buat apa yang aku suka.............. heheheh kedai yumi Bakery bangi ni antara yang terbaik yang pernah saya pergi..... kedainya besar dan lengkap dengan semua kemudah.......... saya selalu leka di dalam kedai ini...... belek satu persatu barang yang ada. Syok gila berbunga-bunga rasa hati............. macam orang jatuh cinta gitu..................

Yummie Bakery
Lot 313,Kompleks Diamond,
Jln Medan Bangi,
Off Persiaran Bandar,
Bandar Baru Bangi,
Selangor Darul Ehsan.
Tel : 8210 1588


Hari ini saya google  pulak bagus mencari no phone kedai di cawangan kajang............ berusaha gigih untuk kakak kesayangan ku.................. sayang kepadanya bukan apa............... tempat mengadu susah senang...nampaknya tiada juga rezeki di sana............ jadi haruskah saya berusaha ke mid velly atau cukup sampai di sini..........???????? Kakak saya memang berniat sungguh nak buat air terjun cokelat ni celup buah n biskut.......


No comments: