Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








29 March 2011

Zuha Dah Pukul 6 Pagi..............

Lisa Amin



Lisa dan Zuha aktiviti bercakap tanpa henti......... itulah keja kami pot-pet........ pot pet bermula dari jam 10 malam kami berbual bercerita sehingga jam 6 pagi. Perbualan tanpa henti dan tanpa disedari......gila dan memang gila. Bak kata zuha kak mujur la kita sedar, kalau sedar dah kul 8 pagi macam mana? hahahaha macam mana apa? jawabnya kita tak subuh la pagi ni...........

Kami menang pandai bercakap dan bercakap tentang segala macam..... kisah kami, kisah saya, kisah dia dan kisah mereka . Manusia dan kisah manusia memang tidak pernah berhenti sampai di sana. Kisah lelaki badminton menjadi isu panas kami malam tersebut.......... Kisahnya kisah sedih, kisah tanda tanya dan kisah pengajaran.

2 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

kita pon penah kan kan kan..cuma xsampai pukul 6..hahaha

Lisa Amin said...

Hahahaha tau tak pe...
kita memang pandai buat gosip............