Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








12 November 2012

Lisa Budak Stokin

Lisa Amin


Ni baru beli untuk pergi Gopeng Perak


Tak tau la kenapa..........stokin nie termasuk dalam list pakaian aku yang boleh tahan pentingnya.......... kaki ku ini perlu sentiasa disarung dengan stokin sebab memang tak tahan sejuk.............kalau bab sejuk walaupun aku comel macam anak gajah yang kaya lemak..........tapi tak tahan sejuk............orang kata anak gajah tahan sejuk..................tapi saya berdarah sejuk...............so kalau cuaca dingin memang kalah la............bulan sebelas dan dua belas memang kipas tak on langsung...............

Tiap malam memang pakai baju sejuk dan stokin................kalau kat umah mak mesti kata...........ko nie aku tengok dah macam orang dalam pantang dah.............hahahahahahaha sejukkkkkkkkkkkkkkkkk nak pulak duduk kat umah yang jauh di kaki gunung...........tiap pagi ada kabus...............lagi la tak tahan sejuk...........air kalau musim hujan tak payah cakap la...........sejuk sampai ke tulang hitam. Koleksi stokin ni akan bertambah sama je macam aku tambah kasut.............beli pun yang murah- marah je............so kalau nak beli taip-tiap pulan pun tak terasa sangat.................

Downtown cheras RM10

No comments: