Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








28 November 2012

Promosi 11 sen Air Asia

Lisa Amin



Hemmm.............terbeli sudah tiket ke kota kinabalu pada bulan januari tahun 2013...........wow  cepatnya dapat naik kapal terbang tahun depan...............kalau umur panjang la kan.............terima kasih air asia yang menjadi penerbangan rasmi saya sejak 7 tahun yang lepas.............semua orang boleh terbang kan............walaupun setiap tahun saya akan melakukan perjalanan dengan pesawat setiap tahun tanpa gagal......tapi kali ini untuk tahun 2013   terlalu awal rasanya..............syukur Alhamdulilah........




Kata jerrr 11 sen.........tapi harga permulaan RM77.................tak termasuk lain-lain........mujur tiket balik pun harga sama..........kadang-kadang promosi dia ni boleh tahan juga bijaknya............pergi murah......tang balik kang ko ambik la...........harga kaw-kaw punya dia kasi..........tak kan pergi tak balik kot............jadi lepas ditambah caj-caj lain................semua jadi RM 214...........kira ok la...........walaupun sebenarnya tiket ni tak lah murah sangat..............tapi tak la mahal sangat...............mujur beli lambat....orang kata rezeki lambat ni kalau tak untung........rugi............kawan saya yang beli awal terpaksa bayar RM400++  hehehehehhe separuh harga kot.......




Jadi kota kinabalu nanti kan kemunculan saya......di sana..............i like to fly

No comments: