Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








20 December 2010

Apa Lagi Yang Nak Dikata

Lisa Amin



Heheheeh apa lagi yang nak di kata................... semakin hari semakin rindu. Rindu pada jejaka kah? Oh sudah semestinya tidak............ tak mungkin bukan kah  ia sudah diputuskan sejak lama dahulu. Bab jejaka-jejaka ini saya bukan sahaja sudah putuskan malah saya ingin simpulkan pada tahun 2011. Simpul mati kata hati saya. Fuhhh kalau simpul mati alamatnya tak boleh buka lagi.

Rindu saya pada Ratip hatiku ini bukan kepalang malah ia berjaya menyaingi khebatan facebook hehehe... kini saya akaui semakin bosan dengan facebook. Kenapa? saya pun tak tau.... yang pasti saya juga memang mudah bosan dengan sesuatu benda. So tidak hairan lah saya juga telah bosan dengan mukabuku saya.......................

No comments: