Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








16 December 2010

Transformasi NAT4526

Lisa Amin

Pertamanya saya perlu mengucapkan terima kasih kepada Abang saya kerana menyerahkan kaki ini kepada saya untuk memanjangkan  langkah. Sudah banyak budi yang ditabur sayabelum sempat balas lagi. Kaki ini saya terima dalam keadaan baik dan saya ingin mengindah kan lagi. dah lama berniat nak touch up akhirnya termakbul jua.

Ini adalah sebahagian daripada harapan saya dan saya selalu yakin dengan impian saya sentiasa akn menjadi kenyataan. Jika bukan hari ini mungkin di masa akan datang, ia nya pasti. Pada 28/10/2010 saya berya mengagahkan diri untuk melakukan transformasi yang sudah lama saya impikan. Syukur lah.
Akhirnya saya membelanjakan RM 320 untu keseluruhan transformasi ini. 100% berubah. heheheh
saya gembira

No comments: