Perjalanan Takdir


Hari ini satu kepastian,
Hari semalam telah menjadi peristiwa,
&
Hari esok menjadi persoalan

Bagi saya tidak kira apa yang berlaku pada hari semalam, hari esok mahupun hari ini, perjalanan takdir ini telah ditentukan ia perlu diteruskan dilandasanya tanpa rasa sesal. Setiap insan punya kisah yang tersendiri.Hidup ini biar penuh emosi dan penuh warna, tanpanya kehidupan ini ibarat sebuah graf mendatar tanpa getaran irama malah pudar warnanya. Saya percaya tiada yang sempurna di dunia ini. Terimalah apa adanya sebagai tanda kita manusia biasa.








03 December 2010

Buku Itu nyawaku

Lisa Amin

Buku itu nyawaku sesuai ker dengan tajuk ni. Sesuai kot aku sayang buku ni lebih dari benda lain..... kopak duit pun tak pe janji dapat. Kalau tak, aku tak kan habis kan RM189.90 untuk sebuah buku. Sebuah ko, mahal tu.Walaupun kawan aku tak bagi beli aku beli juga bila aku pergi seorang. Degil........ Buku DIANA.



Buku yang paling tebal aku ada adalah buku Bukan Puteri Lindungan Bulan dah lame juga aku beli buku ni................ page dia 2000 ++++++



Buku bersiri yang paling aku sayang siri Yoyo macam popularnya buku Ahadiat Akasah lagenda budak setan cam ni la buku tu............



Buku novel pertama yang aku baca. Buku ni ada kat umah aku masa aku kecik dan tak tau datang dari mana sampai sekarang elok lagi.............. Selendang sutera.



Buku yang paling aku suka baca sampai boleh hafal ada 3 jer iaitu Teguh, Donia dan bermadu dalam cinta...............



Yang lain-lain tu biasa-biasa jer, tapi aku suka semua.............

No comments: